30 sierpnia 2012

ZAMÓWIENIE Z YVES ROCHER

___________________________________________________________________________________________________





Opcja darmowej dostawy i gratisów z Yves Rocher skusiła i mnie. Ponieważ każdy kurier jest mile widziany u progu mych drzwi i jego dzisiejsza wizyta sprawiła mi ogromną przyjemność :) 

W paczce oprócz zamawianej płukanki octowej z malin znalazłam prezent - oczyszczająco-wygładzającą maseczkę przywracającą świeżość i blask (o wartości 75zł).

___________________________________________________________________________________________________

Ps. Z powodu wyjazdu mam bardzo ograniczony dostęp do internetu (urok wakacji na wsi).
Będę jednak starała się pisać jak najczęściej. Nie zapomnijcie o mnie! Niedługo wracam :D

_________________________________________________________________________________
podobała Ci się notka? skomentuj, dołącz do obserwatorów lub polub blog un-usual na facebooku :)

3 komentarze:

  1. też mam ochotę kupić tą płukankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie dziś też przyszło zamówienie YR. Też kupiłam tą płukankę malinową do włosów. Obłędnie pachnie! Jako gratis wybrałam sobie kosmetyczkę :-) A ten Twój gratis to do twarzy ta maseczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem zachwycona zapachem! Bałam się, że czuć będzie bardziej ocet niż maliny :P

      Tak, maseczka jest "gratisem" :)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów