26 września 2012

EVELINE W BIEDRONCE






Od dziś w sklepach Biedronka można kupić kosmetyki marki Eveline. Podobnie jak w przypadku serii produktów Bell, te także zapakowane są w kartoniki i mają całkiem przyjazne ceny.



PRODUKTY DO PAZNOKCI

 Odżywki:
  • Eveline, Nail Therapy Professional, 8 w 1 skoncentrowana odżywka do paznokci, 12ml
  • Eveline, Nail Therapy Professional, Odżywka wzmacniająca z diamentami, 12ml

Lakiery:
  • Color Instant, 12ml w 7 kolorach:


PRODUKTY DO OCZU:

Tusze:
  • Eveline, Extension Volume, maksymalne pogrubienie, 10ml
  • Eveline, Extension Volume, ekstremalne wydłużenie, 10ml
  • Eveline, Volumix Fibelast, megapogrubienie i rozdzielenie, 9ml
  • Eveline, Volumix Fibelast, megawydłużenie i podkręcenie, 9ml
  •  Eveline, Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3w1

Cienie: 
  • Eveline, Beauty Line, Matt Duo Shadows (4 zestawy kolorystyczne)

PRODUKTY DO TWARZY

Podkład i puder:

  • Eveline, Podkład 3w1 Art Scenic, 40ml (dostępny w 5 odcieniach)
  •  Eveline, Puder Mineralny, 9g (dostępny w 3 odcieniach; transparent, natural, sand)

PRODUKTY DO UST 


  • Eveline, Colour Celebrities (dostępny w 3kolorach: 565, 566 i 575)
  • Eveline, Extra Soft Bio, Serum regenerujące do ust (3 rodzaje)


Udanych zakupów! :D

7 komentarzy:

  1. Ja czekam na przeceny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/27/2012

    niestety podkłady nie są zapakowane w kartoniki i to jest duży błąd ze strony producenta. ludzie zachowują się jak bydło i mimo, że wystawione są testery, to odkręcają pełnowymiarowe tubki ;( przynajmniej w mojej biedronce ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9/29/2012

      Kartoniki dla bydła to nie problem, ich szpony przedostaną się wszędzie.
      A co do podkładu Eveline, to kusiło mnie, żeby wrzucić go do koszyka(ten najjaśniejszy), niestety kilka chwil wcześniej zakupiłam inny podkład w Rossmannie i musiałam obejść się smakiem. Kupiłam tylko lakier nr 604, ale po przyjściu do domu okazało się, że mam podobny odcień.

      Usuń
  3. Anonimowy9/27/2012

    + faktycznie bardziej opłaca się poczekac na przeceny - w mojej biedronce wciąż zalegają przecenione produkty bell z poprzedniej gazetki :D dlatego też dzisiaj nie brałam żadnych kosmetyków, wzięłam tylko te urocze organizery do kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie organizerów w ogóle nie było :( w żadnej z dwóch najbliższych mojego domu Biedronek.

      i także czaje się na przeceny - szczególnie pudru mineralnego :D

      Usuń
    2. W Toruniu bardzo trudno spotkać organizery:( A wydają się bardzo Ciekawe:)

      Usuń
    3. Anonimowy9/30/2012

      są bardzo fajne, chociaż w gazetce i na opakowaniu wydają się być większe niż w rzeczywistości ;)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów