8 lutego 2013

PIERWSZE ZAKUPY W MINTI SHOP + ROZWIĄZANIE KONKURSU :)





Moje pierwsze zamówienie w mintishop.pl za mną. Jestem mega zadowolona z jakości obsługi i ekspresowej realizacji zamówienia :D paczka dotarła do mnie w nienaruszonym stanie, dodatkowo każdy z kosmetyków zapakowany był starannie w kolorową bibułkę. Z całą pewnością zrobię tam ponownie zakupy i będę polecać to miejsce :)

Kilka godzin temu zorganizowałam mały quiz. Poprosiłam abyście spróbowały zgadnąć co kupiłam. Dałam podpowiedzi jednak nikomu nie udało się odgadnąć wszystkich zapakowanych produktów. Nagroda powędruje więc do osoby, która była najbliżej poprawnej odpowiedzi :)


Jeden z produktów ma piękny zapach mimo, że nie są to perfumy - chodziło oczywiście o suchy szampon Batiste, wybrała wersje tropikalną. Trzy będą głównymi bohaterami postów w których porównuje tanie i drogie kosmetyki - zachwycona kosmetykami Benefit postanowiłam porównać słynny tint, rozświetlacz i duo z ich tańszymi odpowiednikami marki W7 i Technic. Dwóch z siedmiu produktów nie znajdziecie na mintishop.pl w dziale "twarz i ciało" - oprócz szamponu miałam tu na myśli pędzel do twarzy elf (który był jednocześnie najdroższy z całej ekipy 18,90zł), a liczba "siedem" miała zasugerować ukryty (wraz z wcześniej wspomnianym duo) bronzer. Najtańszym produktem był schowany w ciemnozielonej bibułce rozświetlacz 3w1 marki elf (8,90zł).


Oto zwyciężczyni:


Setfiretotherain właśnie skrobie to Ciebie maila w sprawie nagrody niespodzianki :)
Gratuluje i dziękuję wszystkim za udział :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję;) jestem mega ciekawa tego szamponu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah! Bardzo się cieszymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaję się na ten pędzel. Możesz powiedzieć jaka jest jego średnica? I czy jest miękki i miły dla twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosie jest rzadkie i dość kujące. aż się zdziwiłam, że pędzel zbiera tak dobre recenzje. na razie jestem na 'nie', ale może się jeszcze z nim jakoś dogadam i współpraca będzie owocna, kto wie...

      Usuń
  4. też zamawiałam w Mintishop to się zdziwiłam, że tak fajnie pakują w bibułki :)
    ciekawi mnie ten suchy szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. oddawaj wszystko...dosłownie wszystko mi się nada wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow...idę do minti .... papa :D

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów