1 marca 2013

NAJLEPSI W LUTYM




Oto kosmetyki po które sięgałam w tym miesiącu najczęściej i najchętniej :)


1) korektor Maybelline Affinitone - najlepszy przyjaciel studentki w czasie sesji egzaminacyjnej ;) bardzo ładnie kryje cienie pod oczami i rozjaśnia spojrzenie. Używam odcienia 01 i 02.

2) rozświetlacz E.L.F. w kolorze Lilac Petal - tani, trwały, tworzący piękny efekt tafli na buzi

3) krem La Roche-Posay, Hydreane Riche - zapewniał dobre nawilżenie, nie rolował się, nie ważył, nie zapychał. Dość wydajny lecz trochę za drogi (ok.45zł/40ml)


Jakie produkty są Waszymi ulubieńcy lutego?

14 komentarzy:

  1. Mój ulubieniec lutego? Wazelina z Flos-Leku, która mi uratowała usta w czasie przeziębienia stulecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych kosmetyków nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubieniec lutego? Bebeauty z Biedronki:) Szukam własnie jakiegoś dobrego korektora pod oczy i o tym Maybelline słyszałam dobre opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet się nie zastanawiałam nad moimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten korektor :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam kiedyś krem z LRP z tej serii, ale nie był bogaty. Miał chyba dopisek "legere". Lubiłam go nawet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz mnie strasznie kusi

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nic z tych rzeczy, ale korektor chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Mnie ostatnim ulubieńcem stała się firma Dermedic, i ich płyn micelarny do skóry tłustej. A La roche-posay kocham od dawna, zawsze mam ich wodę termalną, również używam effaclaru do mycia twarzy, jak i miałam styczność z ich kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chyba miała problem z wyborem...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam problem z wyborem ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na jednym z blogów niemieckich była informacja , że od 6 marca- a jak długo- nie mam pojecia- aż nie wykupią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odpowiedź :*
      do Berlina wybieram się dopiero w maju... może jeszcze coś zostanie do tego czasu ;)

      Usuń
  13. effacar duo mi nie służy.. może spróboję z tym kremikiem

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów