WYGLĄD
Książka jest naprawdę pięknie wydana. Twarda oprawa, dobrej jakości papier i mnóstwo fantastycznych, kolorowych zdjęć. Jedyne do czego można się przyczepić to czcionka, którą pisane są tytuły rozdziałów (duża, kanciasta, trochę niewyraźna) i brak pełnej numeracji stron (np. pierwszą oznaczoną po str.14 jest dopiero str.23).
TREŚĆ
Wnętrze miło zaskakuje. Sześć rozdziałów (projektanci, redaktorzy, styliści, modelki, uroda i zdjęcia) zakończonych "niezbędnikiem", czyli stroną z gadżetami, które powinna posiadać osoba na danym stanowisku. Oprócz tego dużo sensownie napisanego, rzeczowego tekstu, wywiady (m.in. Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, Anna Wintour), praktyczne rady i informacje biograficzne na temat "wielkich" świata fashion. Na końcu słowniczek (m.in._go-see, RTW, trade show) oraz spis szkół designu wraz z notką na temat historii, wymagań i opłat danej uczelni (także polskich).
CENA
Cena detaliczna to, jak podano na tylnej okładce książki 49,90 zł. Jednak dzięki promocji (która trwała od połowy października) przy zakupach za min.20 zł w Empiku, dostać ją można było z 50% rabatem. Taniej dostępna jest także na stronie wydawnictwa Znak.
PODSUMOWANIE
"Sukces według Teen Vogue. Praktyczne porady tych, którzy rządzą światem mody" to książka niesamowicie inspirująca. Zawartych jest w niej całe mnóstwo wskazówek i pomysłów, które faktycznie możemy wykorzystać. Moim zdaniem lektura obowiązkowa :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz