"Witaj,
Z dużą przykrością piszemy do Ciebie, aby poinformować Cię o tym, że po kilkutygodniowych rozważaniach „za i przeciw” podjęliśmy decyzję o zamknięciu KissBoxa. W związku z tym nie odbędzie się dostawa kwietniowego KissBoxa, ani nie będzie możliwości zamawiania kolejnych kosmetycznych pudełeczek.
Zamówiłaś najbliższego KissBoxa lub masz wykupioną subskrypcję? Możesz być spokojna. Od jutra rozpoczynamy proces zwrotów (...)
Z dużą przykrością piszemy do Ciebie, aby poinformować Cię o tym, że po kilkutygodniowych rozważaniach „za i przeciw” podjęliśmy decyzję o zamknięciu KissBoxa. W związku z tym nie odbędzie się dostawa kwietniowego KissBoxa, ani nie będzie możliwości zamawiania kolejnych kosmetycznych pudełeczek.
Zamówiłaś najbliższego KissBoxa lub masz wykupioną subskrypcję? Możesz być spokojna. Od jutra rozpoczynamy proces zwrotów (...)
Dziękujemy, że byłaś z nami (...)
Pozdrawiamy Cię serdecznie,
KissBox Team"
KissBox Team"
* * *
kilka losowo wybranych wpisów z fanpage'a KissBoxa na facebooku:
(kliknij aby powiększyć) |
Uważam, że po tylu wpadkach zakończenie działalności było jedyną, słuszną decyzją. W tym wypadku jedynym "pudełeczkiem" dostępnym w Polsce zostaje GlossyBox. Z niecierpliwością czekam na pojawienie się konkurencji, oferty dobrze zorganizowanej, ale w niższej cenie.
przykre, ale było do przewidzenia. Nie powalczyli wprawdzie, ale...
OdpowiedzUsuńNie mieli szansy po wpadce z IsaDorą, szkoda może gdyby nie podpisali z nimi umowy wszystko potoczyło by się inaczej (podejrzewam że w tamtym miesiącu czekali własnie na tą firmę). Poznałam dzięki nim parę fajnych firm i żałuje, że zostali zlinczowani.
OdpowiedzUsuńDziewczyny, dziękuję za komentarze.
OdpowiedzUsuńMnie KissBox skusił przystępną ceną i fajną komunikacją na fb (na początku byli bardzo mili i cierpliwi, widać, że im zależało). Wydaje mi się, że z pierwszej wpadki (IsaDora) mogli jeszcze wyjść "z twarzą". Szkoda, że kolejnych kroków nie przemyśleli zbyt dokładnie i pozbawili Polki alternatywy dla GlossyBoxa.