18 kwietnia 2012

ŻEL DO MYCIA TWARZY, AA WRAŻLIWA NATURA

Informacje z opakowania:
- nie zawiera SLES, więc nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry i nie wysusza jej,
- naturalna betaina nawilża skórę i poprawia jej elastyczność,
- organiczna woda z bławatka, z  upraw ekologicznych, tonizuje skórę i łagodzi podrażnienia.
[0% alergenów, konserwantów, syntetycznych barwników, alkoholu, olejów mineralnych i_pochodnych ropy naftowej, silikonów, syntetycznej kompozycji zapachowej, olejków eterycznych, glikolu propylenowego (PEG)]

Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Glycerin, Centaurea Cyanus Flower Water, Betaine, Polyglyceryl-4 Caprate, Citric Acid.

* * *

Przyznam się szczerze, że do kupna żelu skusiła mnie moda na produkty naturalne i ekologiczne. Pomyślałam - popularna marka, przystępna cena (ok.15zł/150ml), zachęcający opis producenta - na początek będzie w sam raz, warto spróbować. Teraz już wiem jak wielki błąd popełniłam, produkt okazał się totalnym BUBLEM!


Zalety:
+ niedrogi (ok.15zł)
+ wydajny (używałam go przez 5 miesięcy)
+ łatwo dostępny

Wady:
- opakowanie jest niepraktyczne:
ciężko się otwiera, trudno (nie rozcinając tubki) zużyć produkt do końca
- kiepsko myje (jest dość rzadki i słabo się pieni)
- BARDZO WYSUSZA!
jeszcze po żadnym żelu nie odczuwałam tak mocnego ściągnięcia skóry jak po tym.
- nie nadaje się do cery wrażliwej, skóra jest po nim bardzo "czuła"


PODSUMOWANIE
Zapewnienia producenta o dobroczynnym wpływie żelu na skórę wrażliwą, suchą i alergiczną, są_bardzo mocno przesadzone. Zakupu produktu nie polecam, wręcz stanowczo odradzam! "Nawilżający żel do mycia twarzy, AA Wrażliwa Natura" to najgorszy z bubli na miałam okazję się natknąć.

2 komentarze:

  1. dzięki, bo zastanawiałam się nad alternatywą dla oliwki myjącej z LRP, bo jest dość drogi. Ale na ten się nie skuszę napewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie używam "Ziaja, Ulga Dla Skóry Wrażliwej, Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała" - z czystym sumieniem mogę polecić. Naprawdę fajny i nie drogi, warto spróbować :)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów