8 czerwca 2012

MEGA PROMOCJE W ROSSMANN (8-28 czerwca)





Od 8 do 28 czerwca trwa wielka akcja "1000 nowości w super cenach". Codziennie obowiązuję zniżka na inne produkty, polecam więc dokładne przestudiowane gazetki promocyjnej (*klik*).

Wśród przecenionych towarów znaleźć będzie można takie perełki jak:
  • pędzle ecotools -50%
  • odżywki do paznokci eveline -40%
  • podkład rimmel wake me up -50%
  • gąbeczka do mycia twarzy konjac -40%
  •  ...i całe mnóstwo innych!

Obiecałam sobie, że w tym miesiącu powstrzymam się od zakupowych szaleństw, dlatego z bogatej oferty Rossmanna wybiorę tylko niezbędne produkty <słodka naiwność>. Na pewno zainwestuje w kilka rzeczy dla mojego mężczyzn, pędzel do różu i jakiś fajnie pachnący żel pod prysznic (nie miałam okazji wypróbować, a bardzo kusi mnie Palmolive Ayurituel).



2 komentarze:

  1. o jaaa!:D to podbijamy Rossmann :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! tak! tak! :D

      ciekawi mnie tylko z jakiej okazji ta cała akcja (?)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów