13 czerwca 2012

SERUM NA WYPRYSKI SARKOWA MOC



opis/obietnica producenta:
Serum specjalistyczne do stosowania miejscowego polecane jest dla osób w każdym wieku ze skórą o skłonnościach do przetłuszczania i trądziku. Przeznaczone do stosowania na wypryski pojawiające się na twarzy, plecach, ramionach i dekolcie. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych hamuje rozwój drobnoustrojów odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych, skutecznie wysusza wypryski, przyspiesza gojenie i zmniejsza stany zapalne. Serum jest bardzo dobrze tolerowane przez skórę, posiada właściwości wygładzające i jest wydajne w stosowaniu. Dodatkowo działa antybakteryjnie, zmniejsza widoczność porów i łagodzi podrażnienia. Produkt przebadany dermatologicznie.

Stosować punktowo 1–2 razy dziennie na wypryski powstające na twarzy, plecach, ramionach lub dekolcie. Pozostawić do wyschnięcia. Po 20 minutach zmyć wodą. 



Od czasu do czasu pojawiają mi się na twarzy drobne niespodzianki. Szukałam produktu, który szybko złagodzi je i zlikwiduje. Serum kupiłam w sposób zupełnie spontaniczny i nieprzemyślany, do tej pory stosowałam punktowo różne specyfiki apteczne.


Zalety:
+ praktyczne opakowanie
+ wydajność

Wady:
- zapach 
- działanie
- cena (ok.10zl za 15g)

PODSUMOWANIE
Uważam, że produkt jest bardzo słaby. Nie ma co o nim dużo pisać, bo... w ogóle nie działa! Wrócę do wcześniej mi znanych i stosowanych sposobów likwidowania wyprysków (mówię tu m.in. o maści z witaminą A, tribioticu, maści cynkowej i amolu). Na pewno nie kupię go ponownie.

1 komentarz:

  1. miałam mydło siarkowej mocy i je sobie chwaliłam, szkoda, że to serum ma słabe działanie.

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów