13 sierpnia 2012

PHILIPS "SALON SET"






Odkąd odkryłam, że wrogiem nr 1 moich włosów jest domowa lokówko-suszarko-prostownico-niszczarka, moim małym marzeniem stało się kupno dobrego zestawu do stylizacji włosów. Dziś buszując po sklepach typu RTV/AGD znalazłam ciekawy zestaw marki Philips w pięknej, kobiecej odsłonie. Ponieważ cena nie była jakoś szczególnie odstraszająca, "Salon Set" w którego skład wchodzi prostownica HP 8309 i suszarka HP 8180 Salon Dry Control i Salonstraight Essential trafił do mojego zakupowego koszyka.

zalety i dane techniczne

suszarka
- dość duża o wygodnym uchwycie
- sześć regulowanych ustawień szybkości i temperatury
- dodatkowo nawiew zimny i turbo

prostownica
- nagrzewa się w ciągu 30 sec.
- temperatura działania wynosi 210 stopni
- ma długi kabel, obrotowe połączenie, ceramiczne płytki

 
  
Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze porządnej lokówki.
Nie wiem czy lepiej kupić model klasyczny czy stożkowy. Który rodzaj polecacie?

5 komentarzy:

  1. ładnie wygląda, ale z tego co wyczytałam, a raczej nie wyczytałam, nie posiada jonizacji, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nad tym nie pomyślałam...
      ale chociaż ładne wygląda :P

      Usuń
  2. ciekawa prostownica :)
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw. dobrze ze tu trafilam bo wlasnie sama poszukuje fajnej prostownicy. w jakiej cenie ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów