8 sierpnia 2012

MAŁY HAUL (AKCESORIA DO PAZNOKCI)






Czas na obiecany, nowy post. Będzie to mały haul zakupowy z produktami kupionymi na allegro.

O tym, że nieodłącznym sprzymierzeńcem w walce o ładne paznokcie jest szklany pilniczek pisałam TU. Niestety sprzęt taki jest droższy od swojej klasycznej papierowej / metalowej wersji i kosztuje ok. 10-15 zł. Zużyłam już kilka takich pilników, zawsze kupowałam je w Rossmanie lub Naturze. Nie wiem dlaczego nigdy nie przyszło mi do głowy poszukać ich na allegro. Tam jak się okazało kosztują grosze - ok. 2zł.

Chcąc zminimalizować koszty przesyłki sprawdziłam inne aukcje sprzedawcy (TipsyNails). Zdecydowałam się na zakup bloczków polerskich i (mega przydatnego) wzornika do lakierów (jeden jak widzicie już pomalowałam, drugi czeka w kolejce ;)) W sumie (z przesyłką) ta przyjemność nie kosztowała mnie nawet 20zł. Już więcej nie zapłacę dychy za kawałek szkła w drogerii :P 



Co Wy kupujecie na allegro?

4 komentarze:

  1. Absolutnie uwielbiam szklane pilniczki! nigdy już nie wrócę do tych metalowych czy papierowych! Dobrze wiedzieć, że w necie kosztują grosze, nast razem zapewne się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzę do tego sprzedającego i może zrobię zamówienie, po co przepłacać skoro mamy allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę też sobie kiedyś zamówić szklany pilniczek :)

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    www.inspiracjemandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów