18 stycznia 2013

TAG: STRESOWI POWIEDZ NIE!





Magda (z bloga 77gerda.blogspot.com) stworzyła niedawno bardzo ciekawy tag i zaprosiła mnie do odpowiedzi na niego. Zasady są proste, należy wymienić 10 rzeczy/czynności jakie Nas relaksują, odstresowują i tłumią tzw. "nerwa" (ale tylko takie, które wykonujemy w domu). 
Wszystko jasne, więc zaczynamy! :)


1. sen 
2. głębokie oddechy, wdech-wydech-wdech-wydech... i już jestem spokojniejsza :)

3. muzyka, najlepiej głośna i krzykliwa, np.


4. telefon do chłopaka, pozwala opanować nawet największą złość. Mój mężczyzna jest (w przeciwieństwie do mnie) ostoją spokoju. Nie ma nic lepszego niż rozmowa z Nim.

5. gorzka, mleczna kawa + czekolada, duet idealny - zawsze skuteczny :)

6. zakupy, albo chociaż samotny "spacer po sklepach".

7. blogowanie, moje hobby jest jednocześnie tym, co mnie relaksuje. Studiuję dość specyficzne kierunki, mój mózg pracuje ciągle na zwiększonych obrotach. Blog to miejsce w którym tylko ja decyduje o tym, co kiedy i na jaki temat się pojawi. Poza tym pisanie o kosmetykach, zapachach, konsystencjach i właściwościach poszczególnych produktów niesamowicie odpręża.

8. ruch, często wyładowuję złość i nagromadzony stres ćwicząc. Płytki Ewy Chodakowskiej ułatwiają sprawę, choć nie zawsze z nich korzystam. Czasem po prostu chwytam hantle i robię kilka powtórzeń na poszczególne partie mięśni, kilka brzuszków czy pompek.

9. domowe spa, malowanie paznokci, nakładanie maseczek na włosy i twarz, porządne peelingowanie całego ciała, masaż, youtube i dużo zapachowy świec.

10. czytanie


Mam nadzieje, że na tag zechcą odpowiedzieć także:

6 komentarzy:

  1. Miło, że odp. na mój tag. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziękuję za wyróżnienie:) może jutro wieczorem albo dopiero we wtorek uda mi się na niego odpowiedzieć. Niektóre sposoby mamy podobne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam w takim razie z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. całkowicie się zgadzam!
      gratulacje dla Magdy za jego stworzenie :)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów