26 lutego 2013

15 HAIR PROJECT # 1



15 HAIR PROJECT, to wyzwanie/tag stworzony prawie rok temu przez Anie, autorkę bloga aniamaluje.blogspot.com.

ZASADY:
Udział otwarty dla każdego chętnego. Wystarczy wpisać się pod postem informacyjnym oraz wkleić na swoim blogu infografikę wraz z zasadami. Zabawę można też potraktować jako jednorazowy TAG lub odpowiedzieć na nią w formie serii wpisów.




Zdecydowałam się podzielić projekt na kilka wpisów
Dziś odpowiedź na pierwsze 4 zadania/pytania:


+ zdjęcie włosów tyłem pokazywałam Wam niedawno w poście "mania wcierania" *KLIK*


5 komentarzy:

  1. Anonimowy2/26/2013

    Pierwsze boskie! Takie włosy to marzenie....

    OdpowiedzUsuń
  2. 'wymarzone' są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetną fryzurę dziś miałaś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te wymarzone włosy:) Też często mam ostatnio taką fryzurkę jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów