1 maja 2013

DKNY, FRESH BLOSSOM




"DKNY Be Delicious Fresh Blossom to hołd oddany pięknu wiosny w Nowym Jorku. W Central Parku pojawiają się pierwsze pąki. I nagle cały park tonie w morzu delikatnym morzu kwiatów jabłoni. Zapach oddaje momenty wiosennej lekkości, dzięki wspaniałej, świeżej i_uwodzicielskiej kompozycji. Daj się uwieść połączeniu soczystych owoców i delikatnych kwiatów, poczuj cudowną lekkość bytu"




Kwitnący ogród zamknięty w charakterystycznym dla "jabłuszek" flakonie. Zapach bardzo świeży, moim zdaniem najbardziej wyczuwalne są w nim gorzki grejpfrut i kwiaty. Kobiecy, uwodzicielski, kojarzy mi się z zapachem ciepłego, letniego wieczora. 

Krótką historie o tym jak zapach DKNY wpadł w moje ręce mogłyście przeczytać w *jednym z poprzednich postów*. Najczęściej używałam go na dzień (choć jestem pewna, że i na randce by się nieźle sprawdził ;)) Trwałości ocenić nie potrafię (wszelkiego rodzaju pachnideł używam tylko raz - rano przed wyjściem na uczelnie. Mój tryb życia jest bardzo intensywny, nie mam czasu w trakcie dnia sprawdzać ile godzin zapach utrzymuje się na skórze/ubraniach). 

Jeśli lubicie niezbyt słodkie, wręcz gorzkawe czy kwaskowate kwiatowo-owocowe zapachy, to_warto zwrócić na niego uwagę w perfumerii :) ja być może jeszcze do niego kiedyś wrócę :)



Nuty zapachowe:
nuta głowy: grejpfrut, czarna porzeczka, morela
nuta serca: konwalia, róża, jaśmin
nuta bazy: jasne drewno, akord skóry

cena regularna: 249zł/50ml, 179zł/30ml [douglas.pl]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów