18 maja 2013

SLEEK MAKE-UP CANDY COLLECTION (SWATCHE!)

 


Letnia kolekcja kosmetyków Sleek "Candy Collection" pojawi się w sprzedaży już w pierwszym tygodniu czerwca. Znajdziemy w niej potrójny róż sweet Cheeks Blush, Paletke 12 cieni i-Candy i-Divine oraz farbkę do ust Lol-Lip-Pop. Kolory produktów z tej serii prezentują się niesamowicie <3 Jestem pewna, że już niedługo cały zestaw znajdzie się w mojej kosmetycznej kolekcji! :)

Poniżej kilka zdjęć nowej, letniej serii. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zajrzyjcie na stronę autorki poniższych fotek, czyli britishbeautyblogger.com



Co sądzicie o Candy Collection?
Jak wypada na tle pozostałych limitowanek?

7 komentarzy:

  1. Róże są przecudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, strasznie podoba mi się cała ta kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również! :) to chyba jedna z najlepszych!

      Usuń
  3. Najbardziej ciekawa jestem róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się prezentują ciekawe jestem jak będą wyglądać na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże na pewno będą moje! :D Od dawna szukałam jakichś fajnych róży w kolorze chłodnego różu. Czuję, że się z tą paletą zaprzyjaźnię :)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów