1 września 2013

KAKAOWE WŁOSÓW NAWILŻENIE



Nie mam ulubionych produktów do pielęgnacji włosów. Często zmieniam szampony i odżywki, lubię sięgać po nowości :) Na kakaową maskę natknęłam się przypadkiem przy okazji robienia innych zakupów. Ponieważ zawartość opakowania zaczęła sięgać dna postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na jej temat :)



Wygładzająca kremowa maska do włosów suchych i zniszczonych.
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło kakaowe
  - skutecznie kondycjonuje skórę i włosy
  - działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem
  - substancja łagodna dla środowiska
• prowitamina B5, czyli D-panthenol
  - ma duże powinowactwo do keratyny włosów
  - proces wniknięcia prowitaminy B5 w strukturę włosów jest bardzo efektywny, także podczas mycia
  - tworzy na powierzchni włosów cienki, elastyczny film ochronny
  - działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy
  - zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość

DZIAŁANIE
• doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów
• głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania
• zapobiega łamaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek
• nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd
• zapewnia długotrwałe kondycjonowanie - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1538,maska-do-wlosow-wygladzajaca#sthash.T5rRy3HE.dpuf

SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło kakaowe
  - skutecznie kondycjonuje skórę i włosy
  - działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem
  - substancja łagodna dla środowiska
• prowitamina B5, czyli D-panthenol
  - ma duże powinowactwo do keratyny włosów
  - proces wniknięcia prowitaminy B5 w strukturę włosów jest bardzo efektywny, także podczas mycia
  - tworzy na powierzchni włosów cienki, elastyczny film ochronny
  - działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy
  - zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość

DZIAŁANIE
• doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów
• głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania
• zapobiega łamaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek
• nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd
• zapewnia długotrwałe kondycjonowanie - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1538,maska-do-wlosow-wygladzajaca#sthash.T5rRy3HE.dpuf
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło kakaowe
- skutecznie kondycjonuje skórę i włosy
- działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem
- substancja łagodna dla środowiska
• prowitamina B5, czyli D-panthenol
- ma duże powinowactwo do keratyny włosów
- proces wniknięcia prowitaminy B5 w strukturę włosów jest bardzo efektywny
- tworzy na powierzchni włosów cienki, elastyczny film ochronny
- działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu
- zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość

DZIAŁANIE
• doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów
• głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania
• zapobiega łamaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek
• nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd
• zapewnia długotrwałe kondycjonowanie

Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok. 3 – 5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek włosów, maskę wmasować w końcówki, nie spłukiwać. Polecamy stosowanie szamponu i odżywki z masłem kakaowym jako kompleksową pielęgnację wygładzającą. 



Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride , Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-10, Theobroma Cacao (Cocoa), Seed butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Parfum, Citric Acid



Ta maska, to co coś więcej niż tylko ładny, kakaowy aromat :) Stosowałam ją na kilka sposobów (przed myciem, pomyciu i jako odżywkę) i za każdym razem sprawowała się naprawdę dobrze!

Ja tam widzę same plusy:

1. cena, pojemność, wydajność
2. wygodne, poręczne opakowanie
3. miły, utrzymujący się na włosach zapach
4. nawilża
5. pozostawia włosy miękkie i gładkie
6. ułatwia rozczesywanie

Naprawdę warto jej spróbować :)

Ziaja, Masło Kakaowe, Maska do włosów wygładzająca
cena: ok.7zł / 200ml
dostępność: sklepy firmowe Ziaja, drogerie Jasmin, Allegro

15 komentarzy:

  1. Muszę w końcu bliżej przyjrzeć się maskom do włosów Ziaja :) Zapach musi mieć boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie, ale nigdy nie zwróciłam na nią szczególnej uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się na nią skusić, planowałam też kupić do włosów, masło do ciała kakao i masło shea z Isany, też ponoć dobre, teraz mam dylemat co kupić:( Chyba kupię obydwa produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pozytywna recenzja, a ja nadal nie mam jej w mojej kolekcji... :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy maski do włosów ziaji, ale używałam szampon i odżywkę i oba produkty były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą kakaową serię! może sobie ją zakupię przy jakiś najbliższych zakupach :)

    + obserwuję
    http://cagredalo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam krem do twarzy i był ok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kakaowej serii akurat nie miałam produktów do włosów.. Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon radzę unikać, ale maska i odżywka są naprawdę niezłe :)

      Usuń
  10. Mam ją ale od kilku miesięcy stoi i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo, to najwyższy czas ją otworzyć i wypróbować :)

      Usuń
  11. Jakoś nie potrafię się przekonać do kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. też zakupiłam tą maskę chociaż nie byłam przekonana bo kremy do twarzy z tej firmy mnie uczulają no ale maska super ;) uważam, że za tak małe pieniądze to maska rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5/31/2014

    prada bags for cheap
    Hi, I do think this is a great blog. I stumbledupon it ;) I will revisit yet again since i have book marked it.

    Money and freedom is the greatest way to change, may you be
    rich and continue to guide other people.

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów