26 września 2013

BAM! BAM! BAM!



W sobotę, 21 września, miałam okazję uczestniczyć w fantastycznym spotkaniu o tajemniczo brzmiącej nazwie BAM. Przyznam Wam się szczerze, że już kiedy pierwszy raz usłyszałam o_Bloggers and Authors Meet Up wiedziałam, że muszę wziąć w nim udział. Poznawanie nowych, pozytywnie zakręconych, pełnych pasji ludzi, to z całą pewnością najprzyjemniejszy element blogowania. Nie jestem w stanie go sobie odmówić nawet jeśli wiąże się z wyjazdem na drugi koniec Polski :)

Aby dotrzeć do Krakowa punktualnie musiałam wyjechać z Torunia już w piątek wieczorem. Około 21:00 razem z Anią, autorką aniamaluje.com, wyruszyłyśmy PolskimBusem w długą, bo prawie 7 godzinną podróż. Rano (za co jeszcze raz bardzo dziękuję!) przyjęła nas u siebie Monika z momenturody.pl. Oprócz smakowitego śniadania zabrała nas wraz z mężem (pozdrowienia dla Karola! :)) na Kopiec Krakusa i pokazała piękną panoramę miasta.


Na miejsce dotarłyśmy punktualnie. Zajęłyśmy wolne krzesła i grzecznie czekałyśmy na dalszy rozwój wydarzeń ;) W czasie spotkania odbyły się dwa zbyt krótkie szkolenia: Social media a_blogowanie. Ciekawe przypadki i najlepsze praktyki Michała Sławińskiego oraz Mechanizmy tworzenia Tomka Biskupa. Potem przyszedł czas na najfajniejszą część - networking (czyli pogaduchy) i kawę, którą cały czas, na bieżąco przygotowywał dla nas duet z palarni kawy Kelleran.


Bezpośrednio po BAM-ie (nieco okrojoną ekipą) udałyśmy się na wspólny obiad i spacer po_krakowskim starym rynku. Było dużo śmiechu, rozmów, inspiracji i motywacji do_podejmowania nowych wyzwań :) Niestety, wszystko co dobre kiedyś się kończy...

 

Ostatnie godziny pobytu w Krakowie spędziłyśmy z Anią u Nadine (bomabycmrucznie.pl). Ostatnia gorąca herbata (podziękowania dla Pana Wysokiego!) w towarzystwie Magdy (krufkowa.pl) i Agnieszki (agnieszka-online.pl) okazała się idealnym zakończeniem tego niezwykle intensywnego dnia.


Na koniec jeszcze raz ogromne brawa i podziękowania dla Edyty - organizatorki całego zamieszania. Mam nadzieje, że będzie miała ochotę zorganizować kolejne spotkania :)

w BAM udział wzięły:


12 komentarzy:

  1. świetna nazwa dla akcji :)
    zazdroszczę wspaniałej zabawy i poznana tylu ciekawych osób

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że same fajne dziewczyny, aż pozazdrościć spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wymieniłaś wszystkie uczestniczki i odnośniki do blogów :) Teraz to już wszystkie odwiedzę! Fajnie było się spotkać i mam nadzieję na powtórkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krakowski rynek ! <3
    Takie spotkania sa bardzo miłe,miałas okazję spotkać się z tymi blogerkami indiwidualnie, ja jeszcze jestem amatroką, więc nie wiem czy keidykolwiek bede miała możliwość na taki organizację.
    Pozazdrościć obiadu w tak fantastycznym towarzystwie ;')
    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma znaczenia czy jesteś amatorką czy nie, nadal jesteś blogerką, a takie spotkania są właśnie dla blogerów :) dlatego następnym razem się nie zastanawiaj tylko jedź :)

      Super było Cię poznać, mam nadzieję że jeszcze kiedyś się spotkamy. Podebrałam Ci linki do wszystkich uczestników :P

      Usuń
    2. miałam napisać carolliness dokładnie to samo! :D

      wzajemnie ;*

      Usuń
  5. Udało ci się zebrać wszystkie linki! :)
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie pewnie udane, ale podróż... że Ci się chciało. Wiem jak to jest tak daleko, lecz myślę, że atmosfera była tego warta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długa podróż, ale na pewno było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem aniamaluje.com , nie pl, ale swoją drogą, nie wiedziałam, że ktoś jeszcze ma taką nazwę ;))

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów