30 marca 2012

KISSBOX - MARZEC 2012 / KOMENTARZ

 
 
 
 
 
Firma KissBox po raz kolejny ma problemy z realizacją zamówień. Pudełeczko powinno przyjść w połowie miesiąca, a dziś już jeden z ostatnich dni marca...
Nadal czekam z nadzieją, że box do mnie dotrze. Nie byłam na żadnym blogu i nie oglądam YT, żeby nie psuć sobie niespodzianki (a bardzo ciekawska za mnie istota ;)). 

Do tej pory bardzo broniłam KissBoxa, starałam się patrzeć łagodnym okiem na działania raczkującej firmy, jednak to już kolejny miesiąc ich działalności, a zamiast być lepiej jest coraz gorzej... 

edit: 02.04.2012r.  

Spędziłam kolejny poranek oczekując kuriera. Nie pojechałam nawet na pierwsze z zajęć na_uczelni.  Oto co znalazłam w skrzynce na listy po powrocie do domu (ok.17).


 * * *


Jestem oburzona! Nie dość, że marcowe pudełko zostało przysyłane w kwietniu, to jeszcze muszę jechać odebrać je w siedzibie InPost, znajdującej się na obrzeżach miasta :/ 

KissBox miał być przyjemnością, ale właśnie przestał nią być. Z subskrypcji (3m) nie_zrezygnuje, ale majowe pudełeczko na pewno będzie moim ostatnim.


edit2: 04.04.2012r.

Odebrałam przesyłkę, nie mogąc doczekać się tego co znajdę w środku zaczęłam otwierać pudełeczko już w autobusie. Zawartość boxa odebrała mi mowę...
Nie chcąc się już dłużej rozpisywać na temat moich negatywnych uczuć związanych z_Kiss_Box'em odsyłam Was do filmiku, który nagrała Oleskaaa
Moja opinia pokrywa się z Jej w 100%.

6 komentarzy:

  1. Toruń z tego co widzę dostanie w sobotę lub w poniedziałek:) Dzięki zmianie w Toruniu kuriera:( Podziwiam upór ja nie wytrzymałam i zajrzałam co dostane:) Brunetka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zaglądałam do Was na bloga w obawie przed ujawnieniem zawartości boxa :P dotarł już?
      ja niestety nadal czekam...

      Usuń
  2. U mnie mają przegrane , klapa na pełnej linii .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, Ty jeszcze nie miałaś tak źle - u mnie było znacznie gorzej, bo go nie dostałam wcale, pomimo subskrypcji. Jak masz ochotę, to zajrzyj do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak długo wytrzymałaś, ja już bym przy 2 zrezygnowała. Ostatnia afera z przeterminowanymi kosmetykami była już kroplą, która przelała... eeeh. Mi się nawet nie udało jednego zamówić, bo zawsze było 'coś' z ich strony. Ja czekam na GlossyBoxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie Glossy Box jest trochę za drogi :(
      Z Kiss Boxa nie rezygnuje, bo nie chce mi się bawić w przesyłanie nr kont itd. (zamawiałam subskrypcje nie tylko dla siebie, ale i siostry i koleżanek)

      Liczę, że na rynku pojawi się konkurencja dla obydwu firm :)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów