3 marca 2012

TAG: 7 URODOWYCH GRZECHÓW GŁÓWNYCH




"7 urodowych grzechów głównych" to jeden z niewielu tagów, który od razu przypadł mi do gustu. Mimo, że nie mam kanału na YT, postanowiłam na niego odpowiedzieć - zapraszam :)



1. Chciwość:
Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.

Najtańszy: masło do ciała Isana "orzech włoski i mleko" - 4,50 zł (!) za 200 ml
Najdroższy: cienie do powiek Pupa 4Eyes Kit w kolorze 09 - 6g, ok. 80 zł.
(nie żałuję ani złotówki, cienie są świetne. używam ich codziennie)

2. Gniew
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

nienawidzę lakierów do paznokci, a raczej: malowania, czekania, zmywania, odbarwionej płytki itd.
mam jednak kilku sprawdzonych ulubieńców (m.in. lakier Manhattan Lotus Effect 59L)

uwielbiam podkłady - dzięki nim nie straszę ludzi na ulicach ;)
aktualnie używam Match Perfection (103 true ivory) firmy Rimmel



3. Obżarstwo:
Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

zdecydowanie masła i balsamy do ciała! zawsze mam ich kilka, aktualnie używam:
* Isana "orzech włoski i mleko"
* Ziaja "kakaowe"
* The Body Shop "masło shea"
* Wellness & Beauty "wanilia i makadamia"


4. Lenistwo:
Których produktów nie używasz z lenistwa?

eyelinera, ciężko się go zmywa


5. Duma:

Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji 


6. Pożądanie:
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
pytanie mało "kosmetyczne" ;) zmieniłam je na:

Jakiego kosmetyku pragniesz najbardziej?

po nocach śnią mi się Meteoryty z Guerlain
7. Zazdrość:
Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?

nie jestem wybredna, przyjmę każdy prezent ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów