5 marca 2012

Deplacja laserowa (ipl) 2

Byłam dziś na trzecim z kolei zabiegu ipl, czyli depilacji laserowej. Ilość włosków na nogach już po drugiej wizycie była znacznie zredukowana. Wprawdzie efekty działania sprzętu bardziej widać na łydkach niż udach (laser lepiej radzi sobie z "mocnymi" i ciemnymi włosami), to i tak jestem bardzo zadowolona :) 

tak wygląda skóra na łydce po (tygodniu!) bez depilacji 
efekt 2 zabiegów:

...już na pierwszy rzut oka widać, że system ipl działa

jeśli chcesz dowiedzieć się wygląda zabieg lub przygotowania do niego, zapraszam do pierwszego wpisu na ten temat: *KLIK*

ps. odkryłam, że w czasie "kobiecych dni" zabieg laserowy boli dużo bardziej. Wcześniej oceniałam go na 4 w skali 1-10, dziś zaciskałam zęby i z niecierpliwością czekałam na koniec. No, ale dla urody trzeba czasem pocierpieć.

ps. jeśli macie jakieś pytania - piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów