29 lipca 2012

BELL W BIEDRONCE






Do sieci sklepów Biedronka trafiła dość pokaźna kolekcja kosmetyków marki Bell. Ceny bardzo konkurencyjne, więc już dziś kilka rzeczy wylądowało w moim zakupowym koszyku :)


KOSMETYKI BELL
* po lewej stronie numery z 'biedronkowych' opakowań  | po stronie prawej standardowa numeracja poszczególnych odcieni


lakiery do paznokci Bell Air Flow Lotus Effect Nail Polish <kilk>
01 - żywa pomarańcza - nr 708
02 - czerwona pomarańcza - nr 709
03 - turkus - nr 04
04 - szarość - nr 701
05 - mięta - nr 712
06 - głęboka czerwień - nr ?
07 - pastelowy róż - nr 704
08 - chabrowy - ?

róże do policzków  Bell "2 skin" Pocket Rouge <klik>
01 - nr 52
02 - nr 53
03 - nr 55

błyszczyki do ust Bell Air Flow Colour Boom Lip Gloss <klik>
01 - pomarańcz
02 - koral
03 - bezbarwny
04 - brzoskwinia
05 - fuksja
06 - zgaszony róż

tusze do rzęs
1) Bell, Zig-Zag Volume Collagen Mascara
2) Bell, Push Up Mascara Tusz do rzęs czarny
3) Bell, Bomb Lashes Maximum Volume Carbon Black
4) Bell, Glam & Sexy Mascara Volume Black

podwójne cienie do powiek
Bell, Fashion & Mat Eyeshadows <klik>
01 - brązy - nr 501
02 - turkus i fiolet - nr 503
03 - fiolet i róż - nr 504
Bell, Fashion & Pearly Eyeshadows <klik>
01 - niebieski i fiolet - nr 603
02 - krem i turkus - nr 605
03 - khaki - nr 607
04 - różowy i brązowy - nr ?

podkłady (dostępne w czterech kolorach 01. beige, 02. natural, 03. cappucino, 04. carmel)
1) Bell, Skin Correction System, Cover Fundation
2) Bell, Skin Matt Control, All-Day Fundation

pudry / bronzery / rozświetlacze <klik>
01 - nr 25
02 - nr 21
03 - nr 22

balsamy do ust Bell Frutti Lip Balm <klik>
01 - classic / klasyczna
02 - pitahaya / pitaja
03 - cherry / wiśnia
04 - orange / pomarańcza
05 - lemon / cytryna


* Jeżeli widzisz błąd w podanej numeracji odcieni lub wiesz co powinno znajdować się pod znakami zapytania koniecznie daj znać! Twoja wiedza może ułatwić innym poszukiwanie upatrzonego koloru :)


Dziewczynom zainteresowanych innymi urodowymi okazjami polecam przejrzeć aktualną gazetkę Biedronki "Moje piękno" (dostępną m.in. na forum wizaz.pl - [część 1] [część 2] [część 3] )

13 komentarzy:

  1. chwilę przed Tobą dodałam posta w którym są zdjęcia tej nowej gazetki :) ma się to wyczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/29/2012

    Biedronko nadchodzę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dziś, a miało być od 1 sierpnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też się zdziwiłam, a będzie mnie stać dopiero 1 ;p mam nadzieję, że to jednostkowy przypadek albo, że mi nie wykupią :>

      Usuń
  4. Idę jutro do Biedronki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu to cieszy, chyba czas na maly spacer zakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, fajnie, ale miało być 1 sierpnia...
    lakiery i szampon mi wykupią ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem zdziwiona, że produkty są już dostępne. Jeśli nie uda Ci się dorwać lakierów - napisz - może u mnie jeszcze będą :)

      Usuń
    2. Ja czekam na informację, czy to już we wszystkich biedronkach? :)
      ale chyba i tak nie wytrzymam i pognam już dziś :D

      Usuń
  7. byle za szybko te kosmetyki nie znikły z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tez juz jest od przedwczoraj- super, że maskary są zafoliowane- zero macantów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :)) cen lakierów niesamowita. Muszę frunąć do Biedronki

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów