20 lipca 2012

ESSIE [PROMOCJA W SUPERPHARM]

W najnowszym numerze magazynu SHOW znajduje się kupon rabatowy na produkty marki Essie.


W Polsce dostępnych jest 90 różnych odcieni. Aby nie dostać przed szafą oczopląsu warto zastanowić się w domu, który z kolorów podoba nam się najbardziej i wygooglować jak prezentuje się na paznokciach. 

Z lakierami tej marki nie miałam jeszcze styczności (35zł jednak trochę odstrasza), ze zniżki skorzystam i ocenię czy produkty faktycznie warte są  swojej ceny. Na razie najbardziej do gustu przypadł mi kolor o nazwie Watermelon.


Rabat ważny jest od 20 lipca do 3 sierpnia wyłącznie w drogeriach Super-Pharm

3 komentarze:

  1. Dla mnie 35 zł za lakier to również przesada, moze w innym kraju, gdzie są tańsze bym sie na nie skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jednak nadal cena 27-26,25 za lakier to nadal stanowczo za dużo. Szczególnie, że muszę kupić dwa. Kiedyś (w latach dobrobytu;) porównywałam drogie i tanie lakiery, nie widziałam zbyt dużej różnicy. Może ten lakier jest lepszy, czekam na recenzję.

    Brunetka

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten rabat :)) i chyba skorzystam z niego:)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów