18 lipca 2012

ULUBIONA MASECZKA DO TWARZY

 

Dziś kilka słów o mojej ulubionej maseczce oczyszczającej:

Jest nią bioorganiczna maseczka z zieloną glinką 'Anti - Stress' z serii Eco Care firmy Bielenda.


Producent obiecuje działanie antybakteryjne, oczyszczające i ujędrniające. Maseczka zwężać ma pory, zapobiegać powstawaniu zaskórników i wyprysków, a także usunąć nagromadzone zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum.

Maseczka jest idealna :)

+ efekty jej działania widoczne są gołym okiem
+ ma świetną kremową konsystencje (która w trakcie lekko zasycha), dobrze się zmywa
+ jest niedroga i wydajna. opakowanie 10g kosztuje ok. 5zł i starcza na 4 aplikacje
+ wyraźnie oczyszcza, matuje, wygładza i "odświeża" skórę 
+ likwiduje zaczerwienienia

- maseczka ma dość silne działanie, w czasie używana powoduje uczucie ciepła. producent zaleca stosowanie jej kilka razy w tygodniu. uważam, że przy moim typie skóry (mieszana w_kierunku suchej) jest zbyt duża częstotliwość. maseczkę nakładam zatem ok. 2x w miesiącu.


Staram się mieć zawsze kilka opakowań maseczki po ręką - działa szybko i efektywnie. To_jeden z_niewielu produktów, których nie mam ochoty zamienić na inny :)

9 komentarzy:

  1. o proszę, trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ją w drogerii, strasznie przyciąga wzrok :) niestety nie dla mojej cery przez to silne działanie

    OdpowiedzUsuń
  3. do twarzy Ci w niej :D ja na razie testuję maseczkę z algami BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki! :P
      a ja produktów z BingoSpa nigdzie w sklepach znaleźć nie mogę, raz udało mi się upolować szampon i na tym przygoda z tą firmą się skończyła.

      Usuń
  4. Musze ją przetestować!
    http://miss-cosmo15.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ją lubię, choć na moją cerę lepiej działa ta zielona z serii Ogórek&Limonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i już wiem co znajdzie się w moim koszyku podczas kolejnych zakupów ;)

      Usuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów