4 lipca 2012

DERMEDIC, HYDRAIN 2 (UWAGA BUBEL!)



I już po sesji :D Wracam do Was z nową energią i kolejną recenzją. Ponieważ trwa u mnie ostry projekt denko, tym razem pod lupę trafia krem Dermedic Hydrain 2, zapraszam do lektury.


opis/obietnica producenta:
Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu z serii Hydrain2 przeznaczony jest do pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej, cienkiej, napiętej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia i pieczenia, nie tolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany podczas leczenia trądziku różowatego i młodzieńczego. Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach skóry, chroniąc naskórek przed nadmierną utratą wody. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek.

skład:
aqua, paraffinum liquidum, butyrospermum parkii, glycerin, methylpropanediol, cyclopentasiloxane (and) dimethiconol, PEG-100 stearate glyceryl stearate, urea, cetyl alcohol, stearic acid, tocopheryl acetate, linoleic acid (and) linolenic acid, xanthan gum, carbomer, triethanolamine, dmdm hydantoin (and) methylchloroisothiazolino ne (and) methylisothiazolinone, EDTA, parfum

 _________________________________________________________________________________

Miałam ogromne nadzieje, co do tego kremu, jednak strasznie się zawiodłam. Liczyłam na porządną dawkę nawilżenia, zamiast tego otrzymałam zapchane pory i wypryski :| Choć robiłam kilka podejść to za każdym razem efekt był ten sam. Nie chcąc zmarnować wydanych 45zł zrezygnowałam ze smarowania twarzy i zaczęłam używać kremu na szyje i dekolt. Tam też się nie sprawdził - w życiu nie miałam takich problemów z zaskórnikami!

Zalety:
+ zapach
+ wydajność

Wady:
- wygórowana cena kremu ok. 45zł / 50g
- wolno się wchłania
- roluje się pod podkładem
- pozostawia na skórze tłustawą warstwę
- powoduje świecenie skóry
- zapycha
- nie wygładza
- nie zmniejsza zaczerwienienia
- skład (parafina na drugim miejscu)


PODSUMOWANIE
Marzyłam, aby ten krem się skończył. Istny koszmar! Produkt jest drogi i nieskuteczny. Znacznie pogorszył stan mojej skóry. Nigdy więcej do niego nie wrócę.

2 komentarze:

  1. Same minusy, a szkoda, bo podobno produkty Dermedic generalnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem z filtrem z tej firmy i nie zamienię go na inny. ;)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów