23 sierpnia 2012

PAESE "KOSMETYKI ZA DARMO"

_____________________________________________________________________________________________________





Za pośrednictwem bloga Vexgirl dowiedziałam się o akcji organizowanej przez sklep internetowy Paese "kosmetyki za darmo". Płacąc jedynie za przesyłkę kurierską (22zł) otrzymujemy 6 losowo wybranych, pełnowymiarowych produktów wyżej wspomnianej marki. 


Ponieważ lubię testować nowe rzeczy (i niespodzianki ;)) parę minut temu wpłaciłam pieniądze i wysłałam maila z adresem. O tym jak długo czekałam na wizytę kuriera i co znalazło się w mojej paczce poinformuje Was w jednym z kolejnych postów. Jeżeli robiłyście recenzje kosmetyków marki Paese, to koniecznie zostawcie mi do nich linki w komentarzach - chętnie zapoznam się z Waszą opinią na ich temat!

[EDIT 20.08.2012r.] Paczka dotarła! :) Jesteś ciekawa co w niej znalazłam? Zapraszam *TUTAJ*

[EDIT 30.08.2012r.] Paese zmieniło koszt pakowania i wysyłki z 22zł na 29zł ... nie podoba mi się to :|

 _________________________________________________________________________________
podobała Ci się notka? skomentuj, dołącz do obserwatorów lub polub blog un-usual na facebooku :)

3 komentarze:

  1. Sama jestem ciekawa ;D jak to, co to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czekam na paczkę :) mam nadzieję, że będzie w miarę szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam Cie. kiedys wspolpracowalam z marka paese i mam kilka produktow o nich. jutro mam zamiar umiescic notke na moim blogu jakbys byla zainteresowana to serdecznie zapraszam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów