22 sierpnia 2012

CATRICE CRUISE COUTURE EYESHADOW PALETTE







W drogeriach Natura trwa wyprzedaż limitowanej edycji kosmetyków Catrice CRUISE COUTURE.

Ponieważ już dawno nie inwestowałam w kolorówkę, podczas wczorajszych zakupów skusiłam się na paletkę pięciu cieni (przecenioną z 20zł na niecałe 12zł). Choć jakość nie powala na kolana, produkt ładnie kryje, nie osypuje, a po nałożeni bazy trzyma się na powiekach dość długo.

Kolorem, który urzekł mnie najbardziej jest perłowa (czego niestety nie widać na zdjęciu) biel, która po dokładnych roztarciu pozostawia na skórze piękny, subtelny blask. Ponieważ nie jest to błysk typu "nachalny brokat", kosmetyku z całą pewnością można użyć do rozświetlenia dekoltu lub nawet policzków.



2 komentarze:

  1. ale ładne kolorki, najbardziej podoba mi się chyba ten łososiowy:) W ogóle fajnie się prezentuje ta paletka, lubię tego typu opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów