25 stycznia 2013

ORIFLAME, ULTRA GLAM





„Flirtuj z ogromną pewnością siebie dzięki urokowi wody toaletowej Ultra Glam. Niech nuty różowego grejpfruta, heliotropu i słodkiej wanilii przejmą kontrolę i skruszą maskę nieśmiałości, za którą ukrywa się prawdziwa uwodzicielka”, tak zapach reklamuje i zachęca do wypróbowania marka Oriflame.

Wygląd wody do złudzenia przypomina opakowanie Lancome, Hypnose. Jest dość futurystyczne, ale bardzo dobrze i pewnie leży w dłoni. Choć zdaje sobie sprawę, że kształt buteleczki ma znaczenie drugorzędne, to już nie raz spotkałam się z wodami zapakowanymi w tak niewygodne i totalnie niepraktyczne flakony, że aż odechciewało się je używać.
Ultra Glam, to słodka, ciepła (trochę cierpka?) orientalno-kwiatowa kompozycja. Najlepiej wyczuwalny jest w nje moim zdaniem słodki, różowy grejpfrut i wanilia. Mimo to zapach nie jest duszący i wydaje się uniwersalny, dobry zarówno na dzień jak i na wieczór. Ma w sobie coś z późnego końca lata, sierpniowego słońca i gęsto zarośniętego kwiatowego ogrodu.

Trzyma się na ciele ok.3-4h
Choć woda nie znajduje się na szczycie listy moich ulubionych zapachów (swoją drogą trafiła w moje ręce zupełnie przypadkiem podczas wymianki), to myślę, że jeszcze kiedyś do niej powrócę :) 


Nuty zapachowe:
nuta głowy: różowy grejpfrut, bergamotka
nuta serca: kwiat pomarańczy, jaśmin, kwiat heliotropu
nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia, pralina

cena regularna: 79zł/30ml [w czasie trwania promocji ok.40-50zł]

 
Znacie ten zapach? Lubicie wody marki Oriflame?

7 komentarzy:

  1. Kiedyś byłam konsultantką Ori i dobrze wspominam ten zapach, jednak osobiście wole owocowe i soczyste zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę wypróbować ten zapach, bo buteleczka niesamowicie mi się podoba! Tylko zastanawiam się czy by do mnie pasował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszym rozwiązaniem jest poproszenie konsultantki o próbkę zapachu :) możesz też zaryzykować Ultra Glam będzie dostępne w kolejnym katalogu Oriflame w promocyjnej cenie :)

      Usuń
  3. W następnym katalogu jest strona pachnąca, mnie tez urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam chyba pecha, bo ostatnio zakupiłam perfumy z Oriflame i zapach w ogóle nie jest trwały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed zakupem sprawdzam czy dany zapach to woda toaletowa czy perfumowana. zawsze wybieram tą drugą. Większość zapachów z Ori mi się podoba i zawsze mam jakieś na półce ;)

      Usuń
  5. Jeszcze nie testowałam tego zapachu ale muszę się skusić bo zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów