7 maja 2013

BERLIN #2 ZAKUPY


Oto obiecywany post z moimi kosmetycznymi zakupami z DM i Rossmanna


Ponieważ kocham wszystko co kokosowe, to nie mogłam oprzeć się kilku pięknie pachnącym produktom słynnej marki Balea (za żaden nie zapłaciłam więcej niż 1,95). Do koszyka wpadł:

Balea, Bodycreme Cocos (Kokosowy krem do skóry suchej)
Balea, Colorglanz 2 Minuten Kur Cocos + Tiareblute (Maska do włosów z kokosem i kwiatem tiare)
Balea, Bodylotion Cocos & Tiareblüten (Delikatny balsam o zapachu kokosa i kwiatu tiare)
Balea Body, Rasier Gel Caribbean Dreams (Żel do golenia dla kobiet o zapachu kokosa)
Balea, Kolorglanz Spulung, Cocos + Tiareblute (Odżywka do włosów z kokosem i kwiatem tiare)
Balea, Colorglanz Shampoo Cocos + Tiareblute (Szampon do włosów farbowanych z kokosem i kwiatem tiare)

W Rossmanie nie powstrzymałam się przed kupnem pianki do mycia twarzy marki Alterra (o zapachu szałwi i mięty) oraz dobrze znanego masła Isana, które mogłyśmy kupić jako wersję limitowaną prawie 2 lata temu:


Oprócz produktów do pielęgnacji musiałam oczywiście zakupić coś z kolorówki, wybrałam produkty P2 i Alverde. Wpadł mi także balsam do ust Balea o zapachu czekolady i matujący top coat z Manhattan:


Ufff... to wszystko :) choć prawdę mówiąc nie do końca "wszystko" - w ciągu kilku najbliższych dni zorganizuje mały konkurs! dwa zestawy mini produktów będą szukały nowych właścicielek :D

9 komentarzy:

  1. Aż ślinka cieknie :D
    Koniecznie daj znać, jak ta pianka Alterry *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i pokaż kolory szminek, bo chyba mamy wspólnego bzika :P

      Usuń
  2. Zazdroszczę Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności :)
    ja sama odebrałam ostatnio moje pierwsze szampon z odżywką z Balei, włąśnie w wersji kokosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! Kolorówkę z P2 chętnie bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy. Ciekawe jak sprawdzi się pianka z Alterry. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie mogę doczekać się rozpoczęcia testów :)

      Usuń
  6. kokosowo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów