25 kwietnia 2012

CIENIE PUPA, SMOKY EYES KIT

Oceniam poczwórne cienie do powiek marki Pupa w kolorze 09 Smoky Brown



Zakup paletki był nieplanowany. Chcąc wydać kilka ostatnich euro weszłam do jednej z perfumerii znajdujących się w strefie bezcłowej włoskiego lotniska. Na co dzień nie maluję powiek, uważam jednak, że warto jest posiadać choć kilka odcieni w kosmetyczce, a ten zestaw kolorystyczny wyjątkowo mnie urzekł. 



Zalety:
+ kolory, neutralne delikatnie perłowe brązy
+ aksamitna konsystencja
+ wygodne, mocne opakowanie z lusterkiem i klasycznym aplikatorem
+ pigmentacja, odpowiednia dla osób lubiących naturalny make up (niezbyt intensywna)
+ aplikacja, cienie idealnie wtapiają się w skórę

Wady:
- cena, ok.80zł (w tradycyjnej perfumerii; ok.65zł na allegro; na lotnisku zapłaciłam 12)
- trwałość (bez bazy ani rusz!)



PODSUMOWANIE
Świetna paletka dla kobiet ceniących makijażowy minimalizm. Uniwersalne kolory, pasują niemal każdemu i do wszystkiego. Miałam okazję testować cienie Sleek, Inglot czy Rimmel, ale te sprawdzają się u mnie najlepiej, nie ma możliwości zrobienia sobie nimi "krzywdy" (nieestetycznych plam czy efektu dyskoteki). Dzięki perłowemu wykończeniu nadają spojrzeniu głębie. Tak więc, jeżeli na co dzień  masz niewiele czasu dla siebie i szukasz niezawodnego kosmetyku, którym szybko i sprawnie zrobisz delikatny, podkreślający urodę makijaż - ta paletka będzie dla Ciebie idealna.

ocena: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2 komentarze:

  1. bardzo piękna, moje kolory na codzień :) ale różnica w cenie niezła :))) ja wybieram się do Włoch niebawem, dobrze wiedzieć, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. to by była paletka dla mnie :) lubię firmę PUPA :)
    fajny blog, podoba mi się zdjęcie główne. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów