26 maja 2012

ZAKUPY + GADANINA :)

 
Na początek garść newsów:

* Sprawa z Kiss Boxem (pisałam o niej *tu*) ostatecznie zakończona. Po niezliczonej liczbie maili pieniądze trafiły w końcu na moje konto. Teraz na pewno ostrożniej będę podchodziła do korzystania z_usług nowo powstających firm.

* Jak pewnie część z Was zauważyła dodałam na bloga nową podstronę "sprzedaż/wymianka". Znajdziecie w niej zdjęcia i linki produktów, które wystawiłam na allegro i kilka kosmetyków, które szukają nowego domu ;)


ZAKUPY


Cały czas walczę ze sobą starając się nie kupować, albo kupować jak najmniej. Dzisiejsza wycieczka do Rossmanna "tylko po szampon" skończyła się nie do końca planowanymi małymi zakupami:

1) Nowość, Isana, Body Creme Sheabutter & Kakao -
krem do ciała z masłem shea i kakao. 
  • dogłębna pielęgnacja skóry suchej
  • Ph przyjazne dla skóry
  • cena: 9,90 zł / 500 ml
obłędny zapach!




2) SunOzon, Selbstbräunungsmilch - mleczko samoopalające do ciemnej karnacji. 
W przyszłym tygodniu idę na ostatni z serii zabieg laserowego usuwania włosków (napisałam o nim dwa posty, i szykuję trzeci podsumowujący *klik* ). Od listopada moje nogi nie widziały słońca, więc są przerażająco blade. Do środy nie mogę używać także samoopalaczy, ale zaraz po wizycie rozpoczynam intensywny proces brązowienia się ;)

  • produkt ma bardzo dobrą opinię na wizażu *klik*
  • i super przystępną cenę 10 zł / 200 ml

3) Ostatnio mam drobne problemy z cerą, zainwestowałam więc w bioorganiczną maseczkę z zieloną glinką marki Bielenda. Podobno ma zwęzić pory, zapobiec powstawaniu zaskórników i wyprysków, usunąć zanieczyszczenia i odżywić zmęczoną cerę... zobaczymy :)
  • ok. 4 zł / 2x 5 ml


To na szczęście wszystko! :)

1 komentarz:

  1. Zastanawiałam się już od dłuższego czasu nad tym samoopalaczem, w końcu chyba go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów