8 stycznia 2013

"BIAŁE ŚWIĘTA" MOJA PIERWSZA KULA DO KĄPIELI






Jak pewnie pamiętacie podczas dnia darmowej dostawy (cały post o nim *tu*) dokonałam zakupów w sklepie internetowym aromatella.pl. Kupiłam w nim między innymi trzy kule do kąpieli. Choć w mojej małej łazience ledwo mieści się prysznic, postanowiłam wykorzystać okres świąteczny (i wyjazd do domu rodzinnego) i wypróbować, te wcześniej nieznane mi, umilaczy kąpieli :)


PIERWSZE WRAŻENIE
Po otworzeniu paczki bardzo zaskoczył mnie rozmiar kul. W porównaniu do Body Club, Fizzing Bath Bombs wyglądały co najmniej skromnie. Fakt, informacja strona wyraźnie podaje wagę 30g, jednak trudno było ją sobie przed zakupem zwizualizować. W pierwszym momencie żałowałam, że wydałam 3x10zł na takie maleństwa. 

DRUGIE WRAŻENIE
Kule ładnie, intensywnie pachną. Nie czuć chemii (choć kula z kaczuszką i jej "oceaniczny" zapach mają coś wspólnego z domestosem :P). Ponieważ najbardziej spodobała mi się białe święta, to ją postanowiłam przetestować jako pierwszą :)


 
Kremowa babeczka do kąpieli BIAŁE ŚWIĘTA

Zapach: odświeżający aromat przypominający musujące, białe wino
Zawiera naturalne olejki: Paczuli i Rumiankowy



OPIS / OBIETNICA PRODUCENTA
Chociaż nieduże, nasze kuleczki są po brzegi wypełnione kremowym masłem kakaowym oraz shea, które to są doskonale znane ze swoich zdolności do głębokiego nawilżania oraz odżywiania skóry. To oznacza, że zamiast błyskawicznie musować w wodzie, jak bomby, kremowe kuleczki powoli i rozkosznie rozpuszczają się, uwalniając ciężkie od bogatych składników masełka i zmysłowe, czyste olejki eteryczne - prosto do wody i na Twoją skórę. Takie leniwe rozpływanie się może im zająć nawet 15 minut!

Kuleczki są zwijane, wyciskane, formowane i dekorowane wyłącznie ręcznie. A więc każdy pojedynczy produkt jest absolutnie unikatowy!

SPOSÓB UŻYCIA
Wrzuć kremową kuleczkę do ciepłej kąpieli, a zacznie delikatnie musować, uwalniając do wody nawilżające masełka shea i kakaowe, które odżywią Twoją skórę. Kuleczki i babeczki kremowe zawierają także wspaniałe perfumy i olejki eteryczne, dzięki czemu Twoja kąpiel będzie cudownie aromatyczna!
Pamiętaj, by po kąpieli dokładnie spłukać wannę. 


MOJA OPINIA
Kula ma genialny zapach! Wyraźnie wyczuwalny, ale nie nachalny czy chemiczny. Daje wrażenie kąpieli w prawdziwym szampanie (powinna sprzedawana być w pakiecie z dużą porcją truskawek i jakimś przystojniakiem) ;D Rozpuszcza się w wodzie dość długo stopniowo uwalniając swój aromat i nawilżające ciało olejki. Niesamowicie nawilża - po jej użycie kremy, balsamy i masła wydają się zupełnie zbędne!


Przyznam szczerze, że jestem bardzo mile zaskoczona. Zupełnie nie spodziewałam się, że taka mała pachnąca babeczka będzie w stanie tak fajnie i przyjemnie wypielęgnować moją suchą skórę i uprzyjemnić kąpiel. Już nie mogę doczekać się kolejnej wizyty w rodzinnym domu i kolejnej długiej kąpieli :)

4 komentarze:

  1. wow, rewelacja, też chcę taką babeczkę do kąpieli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/09/2013

      Ja też, ja też chcę! :)

      Usuń
    2. hmmm... pomyślę, może jakaś kuleczka będzie dołączona do rozdania ;)

      Usuń
  2. Absolutnie nie mogę kupować żadnych takich kulek, mydełek czy innych peelingów bo po prostu mam ochotę to zjeść :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów