20 maja 2012

NOWOŚĆ W MOJEJ KOSMETYCZCE - BALSAMY DO UST EOS

Kilka dni temu trafił w moje ręce wychwalany pod niebiosa balsam do ust marki EOS:

opis producenta:
Balsam zapewnia długotrwałe nawilżanie oraz widoczne wygładzenie. 
Bogaty w masło shea, olejek jojoba oraz witaminę E, pozbawiony glutenu, parabenów, ftalenów oraz wazeliny. W 95% organiczny, w 100% naturalny.

Moje pierwsze wrażenie na temat tego produktu jest bardzo pozytywne. Opakowanie jest ciekawe, duże i_wygodne (łatwo "wymacać" balsam w torebce ;)). Fajnie sprawdza się sam jak i baza pod szminkę.

Kupiłam (na allegro) 4 różne zapachy (dwa dla mnie i po jednym dla koleżanek) miałam więc okazję sprawdzić jak pachnie:
- Sweet Mint
- Summer Fruit
- Honeysuckle Honeydew
- Lemon Drop

Na razie jeszcze nie mam faworyta ;)



Jak jest u Was z balsamami EOS? Znacie? Lubicie? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  • UNUSUALBLOG.PL
  • dowiedz się więcej...
  • moja kosmetyczka
  • lista życzeń
  • wymianka
  • recenzje a-z
  • katalog lakierów